ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

مشکلات همیشگی شهرخودرو| بلای مالکیت و تکرار داستان تکراری!

  • کد خبر: ۶۱۸۹۴
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
مشکلات همیشگی شهرخودرو| بلای مالکیت و تکرار داستان تکراری!
شهرخودرو در سال کرونا نه لذت بازی در آسیا را فهمید و نه پایان خوشی در سال ۹۹ داشت
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سقوط عنابی‌های شهر مشهد از فرش به عرش فقط یک‌سال زمان می‌خواست؛ همان‌طور که پروازشان بر بال فرشتگان و رسیدن به اوج قله افتخار تاریخ فوتبال خراسان، یعنی حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نیز یک سال زمان برد. تیم فوتبال شهرخودرو که حالا بار دیگر مُهر پدیده روی پیشانی‌اش خورده است و برای مالکش قرار منع‌تعقیب گرفتند، سال را سرمست از صعود دراماتیکش از دور پلی‌آف به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد، اما دیری نپایید که تصمیمات محیرالعقول مالک جنوبی این تیم را آرام‌آرام به پرتگاه سقوط کشاند؛ تصمیماتی که برخی مدعی بودند حمیداوی برای فرار از هزینه‌کرد‌های هنگفت یک تیم مدعی و آسیایی اتخاذ کرده است. شهرخودرو مشهد در آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان با یک مسئله پیچیده تغییر سرمربی، کادر فنی و کادر مدیریتی رو‌به‌رو شد و در ادامه انواع و اقسام بحران‌های مالی گریبان این تیم را گرفت.
 
تیمی که فصل قبلش به مدد همسایه‌ها (مدیریت شهری و نهاد‌های استانی) و اندک هزینه‌کرد آقای مالک به عرش رسیده بود، حالا با جیب خالی و پُز عالی فرهاد حمیداوی به فرش آمده بود. شهرخودرو لیگ برتر بیستم را با سناریوی عجیب سرمربیگری رحمتی بی‌تجربه و مهم‌تر از آن با تندباد تغییرات و جوان‌شدن تیم آغاز کرد؛ شروعی که از همان ابتدا مشخص بود فرجام خوبی نخواهد داشت و هر چه از لیگ گذشت، بیشتر مشخص شد که شهرخودرو امسال رنگی از یک مدعی ندارد که هیچ، شاید به‌یک‌باره رنگ‌و‌بوی یک تیمی در منطقه خطر سقوط را هم به خود بگیرد.
 
با همه این تفاسیر شهرخودرو در واپسین روز‌های سال‌۹۹ از مالک جنوبی بازپس گرفته شد و باز با همت همسایه‌ها قرار است در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال عروس‌داری کند. البته این انتقال چندان هم راحت نبود و مالک جنوبی بار‌ها در این مسیر سنداندازی کرد. حمیداوی حالا با بدهی وحشتناک و پرونده‌ای سنگین در ماجرای خودرو‌هایی که از طرف شرکتش به مردم پیش فروش کرده است، از صحنه فوتبال ایران بیرون می‌رود و شهرخودرو قرار است دوباره پدیده باشد. شاگردان جوان سیدمهدی رحمتی به ۱۴۰۰ رؤیایی خوش‌بین هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->